Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

Ο Ανδρέας...και τα μπισκότα!!


Ανδρέας: σημαίνει «θαρραλέος, άφοβος». Του αρέσει η οικογενειακή ζωή και η συμμετοχή στα κοινά. Κερδίζει την υποστήριξη των ισχυρών. Ζηλιάρης, πεισματάρης και οικονόμος. Έξυπνος, με ιδέες συχνά πολύ πρωτότυπες. Ο ανδρείος.


Ο Απόστολος Ανδρέας (Ανδρεύς ή Ανδρείας), ο επονομαζόμενος και πρωτόκλητος, αποτέλεσε ένα εκ των δώδεκα μαθητών και αποστόλων του Ιησού Χριστού. Φέρων ελληνικό όνομα, όντας αδελφός του Αποστόλου Πέτρου και μαθητής του Ιωάννη του βαπτιστή, ήταν ο πρώτος μαθητής που κλήθηκε από τον Κύριο. Ανήκε στο στενό κύκλο των μαθητών και διήγαγε δραστήριο αποστολικό βίο, όπου κατέληξε κατά την παράδοση σε μαρτυρικό θάνατο στην πόλη της Πάτρας. Οι πληροφορίες που λαμβάνουμε από τα ευαγγέλια για το βίο του είναι πενιχρές[1], ενώ η παράδοση και η απόκρυφη γραμματεία είναι πλούσιες σε αναφορές.Γιορτάζει στις 30 Νοεμβρίου.


Σήμερα γιορτάζουμε.... ημέρα χαράς για το σπίτι μας
..γιορτάζει το καμάρι μου, ο Ανδρέας μου....το μεγαλύτερο από τα δύο αγόρια μου!!
...περίμενε πως και πως τη γιορτή του...!!!

...ήθελε να φτιάξει και κάτι η μαμά για το κέρασμα στο σχολείο!!
κατά καιρούς κοιτάζει μαζί μου αυτά που βλέπω στο διαδίκτυο...έτσι όταν είδε τα παρακάτω μπισκότα ενθουσιάστηκε..!!!
τα ήθελε πολύ...είπα ότι θα τα φτιάξω....!!
επειδή λοιπόν το αποτέλεσμα τον ενθουσίασε ...και τα παιδιά στο σχολείο επίσης...είπα να σας τα δείξω....
το παιδί μου λοιπόν είναι αυτό που λέμε.."κολλημένο" με τη μπάλα...δεν θα μπορούσαν τα μπισκοτάκια να είχαν άλλο θέμα!!!
...να ομολογήσω βέβαια ότι με δυσκόλεψαν πολύ...άπειρη λίγο με εφαρμογή γλασου....αλλά χαλάλι του του αγοριού μου!!!




η τελική συσκευασία για το σχολείο

20 σχόλια:

  1. ευχαρσιτούμε γαι τις πληροφορίες για το όνομα και τον απόστολο Ανδρεα
    χρονια πολλα στο γιο σας
    ωραια τα μπισκοτα πρωτότυπα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Που να ήσουν και έμπειρη Ράνια! Τέλεια τα μπισκοτάκια! Κι εγώ με γλάσο πάλευα πριν... έχω μια ανησυχία ότι θα κολλάει αν μπει στο σακουλάκι και θα χαλάσει... ή όχι; Αν έχεις κανένα μυστικό επιτυχίας πες το και σ'εμάς! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ..το άφησα σχεδόν 24 ώρες το γλασο για να στεγνώσει, πριν το βάλω στα σακουλάκια...και ήταν μια χαρά!..απλά να σου πω το γλασο το έφτιαξα απλά,χωρις ασπράδι, μοναχα αχνη ζαχαρη, νερό και χρώμα ζαχαροπλαστικής..!!

      Διαγραφή
    2. Κι εγώ έτσι το κάνω... αλλά όπως λες καλύτερα να τα συσκευάσω την επόμενη μέρα για σιγουριά! Ίσως είναι καλό να μη γίνεται και πολύ αραιό για να παγώνει και πιο εύκολα,ε; Πιαστήκαμε με τα μπισκότα και ξέχασα χθες να σου πω χρόνια πολλά για τον Ανδρέα σας:) Να τον χαίρεστε!

      Διαγραφή
  3. Χρόνια του Πολλά και πάντα ευτυχισμένος !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ , ΝΑ ΤΟ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΣΟΥ!!!!!
    ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΜΠΙΣΚΟΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά!! όντως πολύ καλή δουλεία!! ειδικά για την απειρία σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά !!! Να χαίρεσαι το παιδάκι σου!
    Εύχομαι αγάπη , υγεία και καλή πρόοδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολύχρονος ο κούκλος σου νάναι πάντα γερός και ευτυχισμένος και συ να τον καμαρώνεις τι υπέροχα μπισκότα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ..σας ευχαριστώ παρα πολύ για τις ευχές σας...να είστε καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά για το αγοράκι σου Ράνια, πάντα με υγεία και χαρά. Και καλό μήνα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλ΄αγια το παλικάρι σου, πάντα ευτυχισμένος και γερός να είναι. Τα κεράσματα καταπληκτικά....χαλάλι του η κούραση΄.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ράνια τι τέλεια μπισκοτάκια είναι αυτά για το εορτάζων αγοράκι σου! Να σου ζήσει το καμάρι σου, ο λεβέντης σου! Είμαι σίγουρη ότι τους κοιτάς και τους δυο και λιώνεις!
    Μπράβο μανούλα για τα υπέροχα κεράσματα που έφτιαξες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. να το χαιρεσαι το αντρακι σου Ράνια μου! χιλιοχρονος να ναι και παντα γερος!
    οσο για τα μπισκοτακια δεν εχω λογια! τελεια τα εκανες! μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να τον χαίρεσαι!!!!!Τα μπισκοτάκια υπέροχα!ΚΑι του χρόνου με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καταρχήν να χαίρεσαι το γιόκα σου και να τον καμαρώνεις Ράνια μου!
    Να είναι πάντα γερός και τυχερός όσο κι η μαμά του!!! :)
    Έλα από το blog μου να δείς το δωράκι που κέρδισες!
    Τα μπισκοτάκια σου τέλεια σε εμφάνιση και φαντάζομαι και σε γεύση! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να τον χαίρεσαι!!!! :) πολύ όμορφα τα μπισκοτάκια!! τέλεια ιδέα για κέρασμα!!! καλό μήνα!!! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλώς σε βρήκα Ράνια μου!!Να τον χαίρεσαι και να τον καμαρώνεις!!!!Φιλάκια1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αν και αρκετά καθυστερημένα σου στέλνω κι εγώ τις ευχές μου για τον γιόκα σου! Γερός και πάντα ενεργητικός και αθλητικός! Οσο για τα μπισκότα είμαι σίγουρη ότι σάρωσαν τα γκολ! Φιλάκια. Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή