Δευτέρα 27 Μαΐου 2013

Που πας καραβάκι.......

Ευλογημένο καράβι...!!


«Πού πας, καραβάκι, με τέτοιον καιρό;
Σε μάχεται η θάλασσα, δεν τη φοβάσαι;
Άνεμοι σφυρίζουν και πέφτει νερό,
πού πας, καραβάκι, με τέτοιον καιρό;»

«Για χώρα πηγαίνω πολύ μακρινή.
Θα φέξουνε φάροι πολλοί να περάσω.
Βοριάδες, νοτιάδες θα βρω, μα θα φτάσω
με πρίμο αγεράκι, μ’ ακέριο πανί.»

 «Κι οι κάβοι αν σου στήσουν τη νύχτα καρτέρι;
Απάνω σου αν πέσει το κύμα θεριό
και πάρει τους ναύτες και τον τιμονιέρη;
Πού πας, καραβάκι, με τέτοιον καιρό;»

«Ψηλά στο εκκλησάκι του βράχου, που ασπρίζει,
για μένα έχουν κάμει κρυφή λειτουργία·
ορθός ο Χριστός το τιμόνι μου αγγίζει,
στην πλώρη μου στέκει η παρθένα Μαρία.»

Ζαχαρίας Λ. Παπαντωνίου


τα λάφυρα μιας χειμωνιάτικης Κυριακής αξιοποιήθηκαν φτιάχνοντας "ευλογημένα καράβια"...!!!!!!!!





























34 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα τα καραβάκια σου από θαλασσόξυλα.
    Ονειρεμένα ταξίδια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφη ανάρτηση Ράνια, Μπράβο !! Τα καραβάκια σου απλά, λιτά
    και πανέμορφα !! Καλά ταξίδια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχος ο στόλος σου. Φιλακια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ γιατί χάνω όλα αυτά τα ωραία που φτιάχνεις?
    Μπήκες στα αγαπημένα μου, θα τα λέμε !
    Την καλημέρα μου σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αποδεικνύεις περίτρανα ότι το λιτό είναι φινετσάτο,ευαίσθητο και τόσο μα τόσο υπέροχο!!!!!
    Μπράβο,κοριτσάκι μου!
    Φιλιά και καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. φανταστικα τα καραβια!υπεροχα στην απλοτητα τους!
    καλημερα και πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι υπέροχα! καλώς σε βρήκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφα μέσα στην απλότητα τους Ράνια μου! Μπράβο!!! Καλοτάξιδα να είναι! :)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λατρεύω τα καραβάκια και λατρεύω και το ποίημα!!!
    Τα δικά σου καράβια υπόσχονται γλυκά ταξίδια στο όνειρο..είναι πανέμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφα!!! Ο,τι πρέπει για το μπαλκόνι ή τον τοίχο!!! Αν και είναι τόσο λιτά που μπορούν άνετα να μπουν και σε ένα σαλόνι. Εύχομαι να τα χαρείτε αλλά και όσοι τα πάρουν. Δεν φαντάζομαι να τα κρατήσεις όλα; χιχι! Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ....όλα για μένα;.......μπαααα!!
      Εν καιρό θα σας δείξω για που θα σαλπάρουν τα καραβάκια μου!!

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφα τα καραβάκια σου Ράνια μου! Συμφωνώ απόλυτα με την kathycallie ! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Επίσης να σου πω ότι έφτιαξα την μαρμελάδα φράουλα και έγινε υπέροχη και πράγματι ήταν πάρα μα πάρα πολύ εύκολη!
    Φιλιά :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζίνα μου χάρηκα παρά πολύ που δοκίμασες συνταγή μου και σου άρεσε!!!
      Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  13. Τό θυμάμαι αυτό τό ποιήμα,Ράνια μου,πού ήμουν παιδάκι,καί τό λέω στά εγγονάκια μου!!Τά καραβάκια σου,πανέμορφα!!Καλοτάξιδα!!Είδα τίς δημιουργίες σου μέ ντεκουπάζ,καί έχω εντυπωσιαστεί!!Εξαιρετική η δουλειά σου καί αξιέπαινη αφού είσαι αυτοδίδαχτη,όπως καί εγώ!!Καλή συνέχεια!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πάρα πολύ όμορφη ανάρτηση όπως και τα καραβάκια! Καλό βράδυ Ράνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ ωραία ιδέα για διακόσμηση, μπράβο Ράνια!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλώς σε βρήκα Ράνια. Πολύ όμορφα τα καραβάκια σου και "καλοτάξιδα". Έχουμε το ίδιο μικρόβιο! Αν θες πέρασε να δεις και τα δικά μου! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. .....εσύ μπορεί να με ανακάλυψες τώρα εγώ όμως σε παρακολουθώ καιρό.......λατρεύω τη δουλειά σου και τις δημιουργείς σου....θεωρώ ότι είσαι από τα πλέον ταλαντούχα άτομα αυτής της γειτονιάς!!
      ......είσαι έμπνευση!!!!!!!!

      Διαγραφή
  17. ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΓΙΑΛΟΞΥΛΑ!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!
    ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙΣ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΕΝΑ ΤΟΙΧΟ Η ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΣΥΝΘΕΣΗ!!!!
    ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ!!!!!
    ΠΑΝΤΩΣ ΘΑ ΣΕ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τόσο γλυκά για διακόσμηση!
    Φιλιά πολλά από τις chicates!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πανέμορφα και ταξιδιάρικα τα καράβια σου!!! :)
    Φιλάκια πολλά Ράνια μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ράνια μου καλησπέρα..σήμερα κοπέλα μου έκανες μία καταπληκτική ανάρτηση..έχεις συνδυάσει τόσο όμορφα το καραβάκι σου με την ποίηση του Παπαντωνίου και τη μουσική που όταν μπήκα στο σπιτάκι σου χαλάρωσα..μου έφυγε όλη η κούραση της ημέρας!!Νάσαι καλά Ράνια μου!!φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τέλεια τα καραβάκια σου!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. καλημέρα Ράνια
    κουκλίστικα -όμορφα -ταξιδιάρικα τα καραβάκια σου!!!
    Πολλά φιλιά
    Αν θέλεις κοίτα εδώ...θα σε δεις
    http://pinterest.com/christagreece/blog-friends/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πανέμορφα. Μίνιμαλ και καλοκαιρινά ταιριάζουν στα περισσότερα σπίτια. Μπράβο βρε Ράνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. είναι τέλεια τα καραβάκια!!!!! κι εγώ θέλωωωωω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που χάθηκες εσύ; χαίρομαι που σου αρέσουν....πάρε μέρος στο giveaway μου και που ξέρεις; ....μπορεί ένα από αυτά να γίνει δικό σου.!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  26. Έλαβα το καραβάκι κ τις πέτρες! Είναι πανέμορφα κ στολίζουν ήδη το σαλόνι μου. Ευχαριστώ και πάλι!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή