Τρίτη 14 Μαΐου 2013

Ένας κήπος στο μπαλκόνι μου!!

Έχω φανταστεί πολλές φορές ότι μένω σε 'ενα σπίτι με ένα μεγάλο κήπο...να έχω τα λουλούδια μου και τα δικά μου λαχανικά....!!
Όμως επειδή αυτό για την ώρα δεν μπορεί να γίνει αποφάσισα να προσπαθήσω να φτιάξω ένα μίνι κήπο στο μπαλκόνι μου.....
..το προηγούμενο φθινόπωρο έφτιαξα ένα μικρό βοτανόκηπο και λίγο αργότερα φύτεψα 2 ντοματιές
και  δεν πήγαν και άσχημα μπορώ να πω....!!!
Έτσι αποφάσισα να συνεχίσω και τώρα την άνοιξη....

αρχικά περιποιήθηκα το βοτανοκηπο μου, κλαδεψα τα φυτά, συμπλήρωσα με χώμα τις γλάστρες και έβαλα λίγο βιολογικό λίπασμα.....τα μυρωδικά μου φούντωσαν...


.....για αυτό όμως που καμαρώνω ιδιαίτερα είναι η λεβάντα μου ....περίμενα πως και πως να ανθίσει...


....η παλέτα με τις ντομάτες περίμενε τα νέα φυτά.....τώρα φύτεψα ντοματούλες cherry ....και πιστεύω η σοδειά να είναι μεγαλύτερη....






όπως θα έχετε διαπιστώσει οι παλέτες με έχουν βοηθήσει στην υλοποίηση του μικρού μου κήπου....
και η νέα μου λοιπόν κατασκευή με παλέτες που φιλοξενεί μερικά ακόμα λαχανικά......

είναι δύσκολο να σας περιγράψω την κατασκευή αλλά όπως βλέπετε φιλοξενεί μαρουλάκια , σπανάκι και μερικές φράουλες....


και τέλος να σας δείξω την κατακόκκινη φράουλα που είμαι έτοιμη να κόψω


...ξέρω ότι μεγάλος κήπος δεν είναι αλλά τα λίγα αυτά που θα μας δώσει είναι τόσο νόστιμα και εντελώς αθώα....!!!





38 σχόλια:

  1. Ράνια μου είναι απλά υπέροχος ο λαχανόκηπος!!Μπράβο και βλέπω δεν λείπει η ποικιλία!!!!Οι φραουλίτσες τέλειες!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Sophie μου, από ποικιλία καλά πάμε από ποσότητα χάνουμε λίγο!!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα!Πραγματικά εντυπωσιάστηκα!Δεν χρειάζεται να έχουμε άπλετο χώρο για τα αγαπημένα μας φυτά μόνο αρκετή αγάπη και φαντασία.Και εσύ Ράνια απ'ότι βλέπω διαθέτεις και τα δύο!Σούπερ οι παλέτες σου και η λεβάντα κούκλα!Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως τα λες φαντασία και αγάπη γι ' αυτό που κάνουμε= δημιουργία!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  3. Mια χαρά τα πας, για τον περιορισμένο χώρο που υπάρχει φτιάχνεις μικρά θαύματα, μπράβο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πόσο πολύ μου αρέσουν οι λαχανόκηποι δεν φαντάζεσαι. τα έχεις καταφέρει υπέροχα και πραγματικά αξίζει , το ίδιο κάνω και εγώ΅Καλή σοδειά να έχουμε Ράνια μου
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. .....και συ ομοιοπαθής;;; χαίρομαι!!
      Καλή σοδειά λοιπόν!

      Διαγραφή
  5. Καλά δεν σε πιστεύω ΚΑΙ κήπο στο μπαλκόνι !!!!
    Μπράβο και εύχομαι να αποκτήσεις έναν κήπο μεγάλο για να έχεις
    όλα τα λαχανικά και φρούτα που επιθυμείς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχος ο λαχανόκηπός σου, ζηλεύω...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έπρεπε να βάλεις τίτλο: Ένας ΥΠΕΡΟΧΟΣ κήπος στο μπαλκόνι μου :)
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μα είναι υπέροχος!Τι σημασία έχει η έκταση?Με την αγάπη σου έχεις φτιάξει την Εδέμ!Μπράβο,καρδούλα μου!
    Αν η ψυχούλα σου το έχει ανάγκη,εύχομαι να αξιωθείς ένα τεράστιο κτήμα!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Κυριακή μου.....εμένα και ένας μικρός κήπος μου είναι αρκετός!!

      Διαγραφή
  9. Και μόνο που θα ειναι τα δικά σου φυτά, τα δικά σου μυρωδικά, ντοματάκια , φραουλίτσες... φτανει! Θα είναι τα πιο ομορφα και τα πιο νόστιμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι....αυτό ακριβώς το συναίσθημα έχω!
      ....τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  10. Ράνια μου γλυκιά...
    τι ωραίο που το έφτιαξες το μινικηπούλη σου...
    Φαντάζομαι πως τα πρωινά πίνεις τα καλύτερα καφεδάκια μαζί με τα φυτούλάκια σου...
    Μια πολύ καλή συνέχεια σου εύχομαι..
    και πολλά γλυκά φιλιά σου στέλνω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ρανια μου μεγάλωσε πολύ ο κήπος σου, φτου φτου σκόρδα, ευχομαι να εχεις μεγάλη σοδειά φέτος!!!!
    Ειναι υπεροχος πολλα πολλα μπραβο!!!!!
    Φιλακια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ο λαχανοκηπος χαιρει της προσωπικης σου φροντιδας, δεν χρειαζεται λοιπον να ειναι μεγαλος!αλλωστε υποθετω το κανεις πιο πολυ γιατι ειναι κατι που σε γεμιζει χαρα και μετα για το οφελος της βιολογικης καλλιεργειας-αρκετα σημαντικο και αυτο!!!
    φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι....δεν υπάρχει η επάρκεια των προϊόντων αλλά η χαρά το ότι το δημιούργησα και το φροντίζω είναι μεγαλη.
      Επίσης το ότι τα παιδιά βγαίνουν κάθε μέρα για να δουν αν κοκκινισαν οι ντοματούλες και οι φράουλες.....είναι καταπληκτικό!

      Διαγραφή
  13. ευρηματικοτατη σε βρισκω με τις παλετες! καταπληκτικες οι ιδεες σου! ειμαι σιγουρη οτι εχεις μετατρεψει το μπαλκονι σου σε μια μικρη οαση!
    αυτο το ονειρο με το σπιτι με τον μεγαλο κηπο το εχουμε ολοι τελικα....μεγαλος κηπος και να βλεπει θαλασσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μάχη μου!!
      Το σπιτάκι που θα μας πάει θα το καταφέρουμε μια μέρα!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Καλέ τι ωραίος λαχανόκηπος είν' αυτός;;;;;; Και οι παλέτες πρακτικές και διακοσμητικές!!!
    Σίγουρα θα φας αρκετές ντοματούλες φέτος, μια χαρά αναπτύσσονται οι ντοματιές σου και η φράουλα λαχταριστή!!!!
    Άντε και καλή σοδειά.....
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. έγινα μέλος του blog σου για να το παρακολουθώ ...αμα θέλεις ακολούθησε με... http://histoiresderoses.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σ' ένα μπαλκόνι χώρεσες τόσα πολλά!!!!! Και οι παλέτες κάνουν τέλεια τη δουλειά τους!!!!!! Πολλά μπράβο Ράνια μου!!!!
    Φιλιά πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. μπραβο Ρανια,φανταζομαι την χαρα σου,εγω λιγο μαιντανο φυτεψα κια καταχαρηκα τωρα που βγαινει και χθες μαλιστα τον εβαλα και στο φαγητο!!!αυτο με την παλετα πολυ πρακτικο...θα το σκεφτω να το εφαρμοσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μικρός μεν κουκλίστικος δε ο κήπος σου,φροντισμένος με πολύ αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σου εύχομαι να αποκτήσεις ένα μεγάλο κήπο. Αν σε ένα μικρό χώρο κάνεις θαύματα εκεί τι θα κάνεις;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλησπέρα Ράνια μου παραμυθένιος ο κήπος στην βεράντα σου και ειδικά η λεβάντα σου λαχταριστή.Καλ΄βδομάδα και φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΣ Ο ΚΗΠΟΣ ΣΟΥ. ΜΠΡΑΒΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τι απίθανη ιδέα αυτή με τις παλέτες. Εχω δει αρκετές κατασκευές με αυτές αλλά αυτό δεν το είχα πετύχει πουθενα.Δείχνει κουκλιστικος αυτος ο βοτανικηπος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή