Τρίτη 14 Νοεμβρίου 2017

Ξύλινα στολίδια από κορμούς δέντρων.

Φτιάχνω τόσα πράγματα αλλά ποτέ δεν είχα τολμήσει να πιάσω απλά ένα πινέλο και να ζωγραφίσω.
'Ομως αυτό το pinterest όπως όλοι ξέρετε είναι έμπνευση. Είπα να το προσπαθήσω και όπως βγει.
τα σχέδια απλά, λιτά , χαρούμενα και πάνω από όλα χριστουγεννιάτικα. Πάνω σε λεπτούς κορμούς δέντρων δημιούργησα όμορφα στολίδια... δεν θέλει λοιπόν πολλά...φαντασία, αγάπη για δημιουργία και θάρρος...



Μπορείτε να τα βρείτε και στο ηλεκτρονικό μου κατάστημα   http://www.jamjar.gr/store/art4life  

6 σχόλια:

  1. Ακριβώς η ιδέα να ζωγραφισεις τους Ρανια μου.. τα όμορφα ξυλινα στολιδακια ..και να γινουν παρα πολύ ωραια .. θελει αγαπη φαντασία.. και δημιουργικότητα..αααααα και πινέλα..χα.χα..τα καταφερες παρα πολύ καλα.. μπραβο σου κουκλα μου..
    Να περνας ομορφα.. οτι και να κανεις .. ελπιζω καμια φορα να τα πουμε..!!!
    Με γειά το καταστημα.. φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ειναι απλα υπέροχα!!!το 'χειςκαι σε αυτο το κομμάτι!!!νομιζω οτι θα ηταν υπέροχο ενα δεντρο γεματο μονο με τετοια στολιδια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι πανέμορφα απλά αλλά με τόσο ζωντάνια στα χρώματα Ράνια μου...τα βρίσκω ιδανικά στολίδια για τα Χριστούγεννα...φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα! Πολύ όμορφα! Μέχρι τώρα, είχα φτιάξει κατασκευές πάνω σε κορμούς, αλλά όχι να τους κάνω κρεμαστούς ζωγραφιστούς. Πολύ ωραία ιδέα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι υπέροχα Ράνια μου τα στολίδια σου ιδανικά για woodland christmas διακόσμηση. Μάλλον έχω αρχίσει και σκέφτομαι την επόμενη χρονιά να κάνω κάτι παρόμοιο ως προς τον στολισμό. Δεν έχω κάνει ποτέ παραδοσιακό στολισμό Χριστουγέννων!

    https://artdecorationcrafting.blogspot.gr/2017/11/abstract-art-diy-masterbedroom-details.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή