Τετάρτη 8 Νοεμβρίου 2017

Διακοσμητικό τοίχου ....λίγο διαφορετικό.!!

Μπορεί να μην γράφω πια συχνά και να μην ανεβάζω μικρά diy, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν φτιάχνω πραγματάκια όμορφα μόνο για μένα χαχα!!!

Ήταν λοιπόν ένας τοίχος άδειος....δεν ήθελα να βάλω πάλι κάτι σε καμβά ή κάδρο , ήθελα κάτι πιο ανάλαφρο.... έτσι παίρνοντας ιδέες από το pinterst και βλέποντας τι υλικά έχω διαθέσιμα κατέληξα να φτιάξω κάτι που είχε και την αύρα του καλοκαιριού (βλέπε θαλασσόξυλο) αλλά έβαλα και την τέχνη μου (βλέπε decoupage).








Ξύλινες καρδιές  και ένα πουλάκι που έγιναν decoupage δυο μικρά ρόδια που είχαν φτιαχτεί με air clay , ένα στεφανάκι και μερικά λουλουδάκια....και τέλος ένα θαλασσόξυλο.

                                     
(παραβλέψτε το χαμό του τραπεζιού μου παρακαλώ.....χαχα!!)



Καλή σας μέρα λοιπόν και καλές δημιουργίες.....!!!!

8 σχόλια:

  1. να λοιπόν πώς ένα θαλασσόξυλο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ακόμη και στη χειμερινή διακόσμηση!
    μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπάω πολύ τα θαλασσόξυλα και για χειμώνα και για καλοκαίρι.

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Πολλές φορές η ομορφιά κρύβεται στα πιο απλά πράγματα.

      Διαγραφή
  3. θα συμφωνήσω απόλυτα με την Ειρήνη (nieneke nia) τοσο όμορφο στην απλότητα του..αγαπημένη μου Ράνια ..αυτα τα κρεμαστα στον τοίχο είναι πολύ πιο ομορφα απο τα καντρακια.. το λατρευω..!!
    Το δικο σου εγινε πανεμορφο.. !! να είσαι καλα και να περνας ακομα καλύτερα.. φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα ότι και να φτιάξεις κορίτσι μου είναι πολύ όμορφο! Και κακώς δεν γράφεις συχνά... ξέρω... που ελεύθερος χρόνος; Αλλά είναι τόσο όμορφα αυτά που κάνεις και είναι κρίμα να μην τα βλέπουμε... Φιλάκια!

    www.artdecorationcrafting.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπημένη Χριστίνα πάντα στηρίζεις και ενθαρύνεις τις αναρτήσεις και τις δημιουργίες μου.
    Σ΄ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή