Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2013

Το πλεκτό της μαμάς...που μεταμορφώθηκε !!!!

...έχετε στα μπαούλα, στα συρτάρια σας πλεκτά σεμέν της μαμάς, της γιαγιά σας;
δεν ξέρετε τι να τα κάνετε;
...σας έχω ιδέα!!!!!!

...και το έλεγα στη μάνα μου "...μα δεν ταιριάζουν σπίτι μου... τι να τα κάνω;"
...έλα που τελικά ήρθε αυτή η μέρα που πήγα στη μαμά και της είπα..."...μήπως  μπορώ να έχω κάποια από αυτά τα στρογγυλά ,τα μικρά...;"

λοιπόν την ιδέα την είδα στο pinterest....ήθελα καιρό το φτιάξω αλλά δεν έβρισκα το κατάλληλο υλικό....όμως το καλό το παλικάρι ξέρει κι άλλο μονοπάτι...!

έφτιαξα ένα υπέροχο μπολ...από το πλεκτό σεμεδάκι της μαμάς....που ταίριαξε ακριβώς με την τωρινή διακόσμηση του τραπεζιού μου ......


για να φτιαχτεί το συγκεκριμένο κανονικά χρειάζεται σκληρυντικό υφασμάτων (έτσι μου το είπαν)...
από μια πρόχειρη έρευνα αγοράς που έκανα....δεν το βρήκα...έτσι λοιπόν αραίωσα ατλακόλ έβαλα μέσα το πλεκτό, κατόπιν το έστρωσα σε ένα μπολ για να πάρει το σχήμα.....
βέβαια θα έπρεπε να είχα βάλει μεμβράνη πριν το απλώσω για να ξεφορμαριστεί ευκολότερα...τώρα με παίδεψε λιγάκι......το έβγαλα από τη φόρμα μετά από 24 ώρες και το άφησα ακόμα 1 μέρα και στερεοποιήθηκε εντελώς.

τελικά το αποτέλεσμα το έχω λατρέψει.....και θα ακολουθήσει και άλλο ένα σίγουρα για να τα τοποθετήσω μαζί



καλή σας μέρα λοιπόν με χαμόγελο και αισιοδοξία....
φιλιά πολλά



52 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!
    ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΑΞΕΣ ΤΟ ΠΕΤΣΕΤΑΚΙ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ!
    ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΤΟ ΣΚΛΗΡΗΝΕΙΣ ΜΕ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΖΑΧΑΡΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΛΗΝΕΙΣ ΞΑΝΑΓΙΝΕΤΕ ΠΕΤΣΕΤΑΚΙ, ΝΩ Η ΑΤΛΑΚΟΛ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΦΕΥΓΕΙ!!!!
    ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΟΜΩΣ , ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για την συμβουλή....δεν το ήξερα πως γίνετε και έτσι....νομίζω στο επόμενο θα την ακολουθήσω..
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  2. Kαλημέρα! Να πω οτι είναι τέλεια ιδέα! Οπως και η ιδέα της Ρενας από πάνω! Δεν το είχα σκεφτει ποτε! και έχω τα άπειρα πετσετάκια από την μητέρα μου! καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...πιάσε δουλειά ντε....τι περιμένεις...χαχα!
      Καλό μήνααααα!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Ράνια μου! Πολύ ωραίο έγινε!
    Και ταίριαξε τόσο πολύ με το δαντελωτό κασπώ!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχο και ταίριασε πολύ με τα υπόλοιπα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημερα και καλο μηνα!!!!!!Πραγματικα ειναι πολυ ομορφο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραίο το δαντελένιο μπωλ ωραίο και το κολάζ! Χάρηκα που σε βοήθησα...η κόλλα που δεν μπόρεσες να βρεις είναι πάμφθηνη και την βρίσκεις στα σούπερ μάρκετ εκεί που είναι και το Μέριτο! Αλλά όπως είπε η Ρένα την ίδια δουλειά κάνεις και με το ζαχαρόνερο...παλιά ήταν της μόδας αυτή η διακόσμηση και είδες που ήρθε ξανά στην επιφάνεια!!!
    ΥΓ νομίζω ότι αν το μουλιάσεις στο νερό για πολύ ώρα θα βγει η ατλακόλ γιατί είναι υδατοδιαλυτή...θα σε παιδέψει λίγο αλλά θα βγει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.....πολύτιμες και οι δικές σου συμβουλές!

      Διαγραφή
  7. είναι πολύ καλούλι!!!! μπράβο!!! αυτό το Pinterest μας έχει καταστρέψει (με την καλή έννοια), χι χι... φιλάκια, καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο βρε Ράνια που αξιοποίησες τόσο όμορφα τα κλασσικά σεμεδάκια των μαμάδων μας και τα εκμοντερνοποίησες. Δεν μας είπες η μαμά τι είπε όμως:) Της άρεσε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Δήμητρα μου....η μαμά δεν το έχει δει ακόμα αλλά της είχα πει όταν μου τα έδωσε τι θα έφτιαχνα και της άρεσε η ιδέα....ελπίζω να της αρέσει και το αποτέλεσμα!

      Διαγραφή
  9. Πολυ ωραιο εγινε!!!Καλο μηνα να εχεις!Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έγινε τέλειο και έτσι το σεμεδάκι έγινε ένα όμορφο μπολ. Νομίζω ότι το δούλεψες σωστά με την ατλακολ και είχε ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα με το σκληρυντικό υφάσματος (pawer tex)!!!! Καλό & Δημιουργικό μήνα να έχεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έγινε πολύ όμορφο,τέλεια η ιδέα της ατλακολ.Καλό μήνα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ωραίο το αποτέλεσμα Ράνια μου και έξυπνη ιδέα! Καλό μήνα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλό μήνα !!!! Πολύ όμορφο έγινε το μπολάκι σου!!
    Κι έχω ένα σωρό τέτοια πλεκτούλια....!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Marie Anne μου...τελικά όλες τα έχουμε κάπου κρυμμένα!

      Διαγραφή
  14. α, τι ωραια ιδεα!!!εγινε πολυ ωραιο!νομιζω ο διαλογος με την μαμα σου ειναι χαρακτηριστικος σε ολα τα ελληνικα σπιτια:"παρε παιδι μου τα σεμεδακια, εβγαλα τα ματια μου να τα πλεξω!"
    "μα τι λες μανα μου;και που να τα βαλω;πανω στην τηλεοραση ή στο ψυγειο;"
    χαχαχα....καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ειδικά σε συνδυασμό με το "δαντελένιο" γλαστράκι είναι υπέροχο!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. κοιτα να δεις τι μπορουμε να φτιαξουμε..ουτε που θα το φανταζομουν.πολυ καλη ιδεα!καλο μηνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλό μήνα Ράνια μου..... Το σεμεδάκι έγινε θαύμα μπολάκι. Τι παραπάνω θα έκανε το power tex??????
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!... απλά δεν ξέρω αν γινόταν πιο μόνιμο το αποτέλεσμα!

      Διαγραφή
  18. καλό μήνα Ράνια μου υπέροχο το σεμεν -μπωλ , να λάβεις μερος με αυτό στο διαγωνισμό ανακύκλωσης της Αναστασίας (starhomecraft) σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κάτια μου! Στο διαγωνισμό πήρα μέρος με την προηγούμενη μου ανάρτηση!

      Διαγραφή
  19. Προσπαθώ κι εγώ να βρω παλιά σεμέν, για να τα μπολοποιήσω (χαχα) αλλά τίποτα ακόμα ...
    Πολύ μου άρεσε το δικό σου αποτέλεσμα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. wow,τι καταπληκτικό μπολάκι απο σεμέ!!!!!Αριστούργημα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Lovely!!!
    Have a good week! and my g+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τι ωραία ιδέα!!!! Έγινε καταπληκτικό το μπολάκι σου!!! Και αναδείχθηκε και το σεμέν της μαμάς!!! Μπράβο!!!!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Έγινε πράγματι πολύ όμορφο!!! Το έχω δει κι εγώ κάπου και ήθελα να το κάνω αλλά ξεχάστηκα. Τώρα που μου το θύμισες θα το επιχειρίσω.Καλή εβδομάδα να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. αχ ειναι κουκλιστικο πανεμορφο..........ρομαντικοοοο............λες να το δοκιμασω και γω.......?κατσε να το σημειωσω.....στα προς κατασκευη.......σιγουρααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. πολυ καλο ..απλα ισως αν εβαζες την ατλακολ αναραιωτη θα σου γινοταν πιο σταθερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή