Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012

Σπαγκοδουλειές.....!!

....λοιπόν ....έχω ένα λουλούδι εσωτερικού χώρου σε μια μικρή γλάστρα.....
....έπρεπε να το βάλω σε μια μεγαλύτερη....
όμως δεν έβρισκα κάτι να μου αρέσει....
έτσι αποφάσισα ότι θα μετατρέψω μια παλιά , λίγο ταλαιπωρημένη, γλάστρα σε κάτι νέο.....
...τι όμως?

  
εδώ η γλάστρα όπως ήταν

...επηρεασμένη από την όμορφη ανάρτηση που έκανε η αγαπημένη  talibanula
...αποφάσισα να χρησιμοποιήσω σπάγκο.....
έτσι λοιπόν πήρα τη θερμόκολα τα κουβάρια μου....και έπιασα δουλειά...!
..πρόσθεσα και ένα αγαπημένο λουλουδάκι από κουκουνάρι, βλέπε εδώ.
...έκανα και την μεταφύτευση και να το αποτέλεσμα......



18 σχόλια:

  1. υπέροχη!!!!! πανέμορφη έγινε! καλό μήνα! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καταπληκτικη! την εκανες υπεροχη! χιλια μπραβο!! χαιρομαι που η αναρτηση επιασε τοπο και μαλιστα τοσο γρηγορα!!
    φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν μπορώ παρά να σε συγχαρώ για τις όμορφες ιδέες σου, έχω κρατήσει πολλά για μελλοντική χρήση, όπως το κουτί για τα μπισκότα και οι πεταλουδίτσες για τα γεννητούρια.
    πολλά φιλιά και συνέχισε να δημιουργείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι πανέμορφο φυσικό αποτέλεσμα!!!Πολύ σε ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφη η γλαστρούλα σου!
    Μπράβο σου και πάντα τέτοια ωραία να μας φτιάχνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι όμορφο που έγινε Ράνια μου,πολλά μπράβο λατρεύω το σπάγκο!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το νέο λουκ της γλάστρας είναι υπέροχο.... Μπράβο Ράνια μου!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχη αλλαγή!Μου αρέσει πολύ το λουλουδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έχω κι εγώ το κόλλημα μου με το σπάγκο, οπότε ψηφίζω Ναιιιιιι στην μεταμόρφωση !!! Εύγε !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λοιπόν έχω μια γλάστρα πάνω στον μπουφέ μου, καινούργια είναι αλλά πλαστική και δεν μου αρέσει! Αυτή η ιδέα είναι τέλεια! Με το πιατάκι τι μου προτείνεις να κάνω; Την ίδια τεχνική; Ή μήπως κάτι άλλο για να το συνδυάσω;
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ..η αληθεια είναι ότι δεν το είχα σκεφτεί γιατί η δικιά μου δεν χρειαζόταν!!
    ..αλλά νομίζω μπορείς να φτιάξεις στο ίδιο στύλ, με σπάγκο ή αν βάλεις κατι πάνω να το έβαφες στο ίδιο χρώμα....αν το έκανα εγώ θα το έβαφα το ίδιο χρώμα με το κουκουναρι-λουλουδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή