Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2012

Φτιάχνω .....χριστουγεννιάτικα!!! (5)

....νομίζω ότι έφτασα στην τελευταία ανάρτηση...."φτιάχνω χριστουγεννιάτικα"...στολίδια!
βέβαια όλα αυτά που σας 'εχω δείξει κάποια τα έχω τροποποιήσει, κάποια άλλα στολίζουν ήδη κάποια δέντρα....και αυτό βέβαια μου αρέσει πολύ!!
...και σιγά σιγά λέω να περάσω και σε άλλες χριστουγεννιάτικες κατασκευές..!!

Ας πάμε όμως και στα τελευταία στολίδια...που νομίζω ότι είναι τα καταλληλότερα για σας που έχετε μικρά παιδιά...μπορούν να συμμετέχουν με χαρά!!

χρησιμοποίησα και γω λοιπόν τα γνωστά σε όλους γλωσσοπίεστρα...και τα έφτιαξα σε διάφορες παραλλαγές...












και φυσικά δεν θα μπορούσαν να λείψουν και τα στολίδια από πηλό...


13 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα και εντυπωσιακά !
    Γεια στα χέρια σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΙ ΧΑΡΙΤΩΝΕΝΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΣΟΥ ΡΑΝΙΑ ΜΟΥ!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία, μικρά και αγαπησιάρικα.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Wow your blog is beautiful and interesting. Kisses from Spain.

    http://redecoratelg.blogspot.com.es/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραία! Έτοιμη για στόλισμα είσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το πιστεύεις ότι δεν ήξερα ότι ονομάζονται γλωσσοπίεστρα? Γέλασα πολύ με τον εαυτό μου....μέχρι τώρα τα αποκαλούσα "ξυλάκια" και έχω και παιδιά!
    Είναι πολύ όμορφα και αστεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα και από μένα, χάρηκα για την γνωριμία γιατί ούτε εγώ σε ήξερα και συνέχεια "βολτάρω" στην γειτονιά1 Όμορφες κατασκευές.!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο σου! Πολύ όμορφες δημιουργίες!!! Ένα δωράκι από μένα εδώ: http://tetradiosyntagon.blogspot.gr/2012/11/blog-post_2211.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφα και λεπτοκαμωμένα!Καλό στόλισμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. και αυτή η ιδέα είναι ωραία!! μπράβο Ράνια μου για όλα όσα φτιάχνεις! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΣΟΥ!!!Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΡΑΝΙΑ ΜΟΥ!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή