Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2016

Αναπαλαιώσεις μικρών επίπλων με χρώματα κιμωλίας (chalk paint)

Χρώματα κιμωλίας ή αλλιώς chalk paint, λέξεις που τα τελευταία χρόνια τουλάχιστον δεν υπάρχει κανένας crafter και οποιοσδήποτε ασχολείται με κάθε μορφή diy , που να μην τις γνωρίζει.

Πρωτοπόρος των χρωμάτων είναι η γνωστή Annie Sloan, όμως τώρα πια η κάθε εταιρία που βγάζει ακρυλικά χρώματα έχει και τη δική της σειρά με χρώματα κιμωλίας. Έτσι μπορείς να τα βρεις  σε οποιοδήποτε μέγεθος θέλεις και διαφορετικές τιμές.

Το χρώμα κιμωλίας είναι  χρώματα που δημιουργήθηκαν κυρίως για βάψιμο επίπλων , είναι σούπερ καλυπτικά,  μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε κάθε επιφάνεια, χωρίς να έχει προηγηθεί καμία επεξεργασία πριν, αστάρωμα, τρίψιμο κτλ.
Μπορεί να γίνει παλαίωση σε μια επιφάνεια με δυο χρώματα βάφοντας το ένα πάνω στο άλλο και να τρίψουμε στα σημεία που θέλουμε και θα εμφανιστεί το κάτω χρώμα , έτσι απλά χωρίς να υπάρξει ενδιάμεσα κερί όπως συνηθίζουμε να κάνουμε με τα ακρυλικά χρώματα. Τέλος περνάμε την επιφάνεια μας με κερί ξυλουργού, για να θωρακιστεί στο χρόνο.......και το αποτέλεσμα που δίνει, σε όψη και υφή είναι απίστευτο.
 Έχω δοκιμάσει αρκετές μάρκες, όλες πολύ καλές, υπάρχει και συνταγή που μπορείς να φτιάξεις μόνος σου, όμως δεν την έχω φτιάξω, ετσι δεν μπορώ να σας πω για το αποτέλεσμα.

Επίσης να πω ότι τα χρώματα αυτά τα χρησιμοποιώ παντού, σε κάθε έργο  που φτιάχνω με ντεκουπάζ ή μικτές τεχνικές μπορεί να έχω χρησιμοποιήσει τουλάχιστον μια απόχρωση από χρώμα κιμωλίας, αφού τα παλ χρωματα τους με έχουν ξετρελάνει.
 Παρακάτω σας δείχνω δυο μικροέπιλα που έχω φτιάξει ......και σε άλλες αναρτήσεις θα  δείτε  εφαρμογη των χρωμάτων αυτών και σε άλλα αντικείμενα.

Κομοδίνο που κυριολεκτικά συλλέχτηκε από τα σκουπίδια...


πριν
                                 




και μια ραφιέρα που πριν ήταν καλυμμένη με ύφασμα...



                                                                             
                                                                            πριν


Καλή σας μέρα.!


5 σχόλια:

  1. Εχω διαβασει και εγω Ρανια μου για τα χρωματα της κιμωλίας.. αν ήθελα να αλλαξω κατι θα προσπαθουσα αλλα ευχαριστιεμε να βλεπω τις δικες σου αλλαγες γιατί πρέπει να τόχεις για να κανεις τοσο ομορφα τα πραγματα..τους αλλαξες κυριολεκτικα όψη .. πολύ ομορφα και αγνωριστα εγιναν.. μπραβο κοριστι μου.. να περνας ομορφα οτι και να κανεις φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι πράγματι τέλεια τα χρώματα κιμωλίας και τα χρησιμοποιώ ήδη κι εγώ αρκετά. Μάλιστα τα φτιάχνω μόνη μου, έχοντας παραγγείλει την κιμωλία από το φαρμακείο, την οποία προσθέτω σε πλαστικό χρώμα.
    Πολύ όμορφα έγιναν και τα δύο επιπλάκια σου!!!
    Καλό μήνα, Ράνια μου, και καλή συνέχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία μεταμόρφωσες τα έπιπλα και με υπέροχα χρώματα,
    έγιναν φανταστικά .Θα προσπαθήσω και εγώ το καλοκαίρι .Χαίρομαι που σε βρήκα και σου εύχομαι καλή συνέχεια σε ότι κάνεις!!Να είσαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εδώ με έχεις εντελώς. Λατρεύω τις μεταμορφώσεις επίπλων και λατρεύω να δουλεύω με την μπογιά κιμωλίας που την ανακάλυψα 5 χρόνια πριν στο Λονδίνο. Μπορεί να είμαι και από τις πρώτες που την δούλεψα στην Ελλάδα... Τα έπιπλα που μεταμόρφωσες Ράνια μου έγιναν τέλειαααααα και πήραν πολλά χρόνια ζωής ακόμη. Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ομορφη η δουλεια σου , μα πιο ομορφη η ιδεα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή