Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2016

Βάφτιση - Η Αλίκη στη χώρα των θαυματων !

Ένα μεσημέρι του καλοκαιριού στήθηκε ένα παραμύθι για χάρη μιας όμορφης κουκλίτσας.Οι οδηγίες τις μαμάς , πολλούς μήνες πριν, ήταν σαφείς........."θέλω η βάφτιση μας να έχει πολλά τσαγερά και φλυτζανάκια......όπως η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων".
Έτσι κι έγινε λοιπόν.......το σκέφτηκα πολύ.......κάτι μοναδικό λοιπόν για τη μικρή Ευτυχία, όλα σχεδιάστηκαν , κόπηκαν και στολίστηκαν ειδικά γι αυτή τη μέρα.

Οι μπομπονιέρες.... καμβαδάκια 10×10 που πάνω κολλήθηκαν ντεκουπαρισμένα φλυτζανάκια, και έτσι είχαμε ένα τέλειο τρισδιάστατο αποτέλεσμα.ενθουσίασαν







Τα τραπέζια στολίστηκαν με πολύχρωμες τσαγιέρες και πολλά πολλά φλυτζάνια.
¨Ολα ξύλινα, ντεκουπαρισμένα, πάνω σε ξύλινες βάσεις.








Αλλά και το τραπέζι των ευχών είχε κάτι και αυτό από την Αλίκη στην χώρα των θαυμάτων.






περισσότερες φωτογραφίες μπορείτε να δείτε στο facebook .
Ευχαριστώ

3 σχόλια:

  1. Βρε καλώς την, βρε καλώς την! Χαίρομαι τόσο πολύ Ράνια μου για την επιστροφή σου στην "γειτονιά" μας, άλλωστε ήσουν από τα πρώτα blogs που άρχισα να παρακολουθώ. Με το ντεκουπάζ το είχες έτσι κι αλλιώς, φαινόταν αυτό γι αυτό εύχομαι καλή χρονιά με υγεία και πολλές πολλές επιτυχίες στην ενασχόληση σου με αυτό!

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλως το μου το κορίτσι μου πόσο χαρηκα και εγώ που θα τα λεμε εστω και μια στις τόσες που θα κανεις αναρτηση..χο.χο...Ρανια μου πολύ ομορφη η ιδεα με τις φλυτζανούλες αγαπη μου... τελειες εγιναν και με λεπτομεριες ομορφες!!!να ζησει η νεοφώτιστη..!!!
    Να έχεις μια όμορφη χρονια με υγεια και πολύ αγαπη γυρω σου.. !!
    Ααααα η φωτογραφια στο προφίλ σου ειναι στην γειτονια μου.. χι.χι εκει παω για περπατημα...να περνας ομορφα οτι και να κάνεις ναι; φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Bonne année 2016. Qu'elle t' apporte ce dont te rêve: amour, santé, fortune, bonheur, travail, paix, joie, inspiration etc...
    Το 2016 να σου φέρει αυτά που ονειρεύεσαι: αγάπη, υγεία, τύχη, ευτυχία, εργασία, ειρήνη, χαρά, έμπνευση κ.λ.π...

    ΑπάντησηΔιαγραφή