Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2014

Καραβάκια στο Αιγαίο...............

........και έρχεται εκείνη η στιγμή που ούτε εσύ ο ίδιος δεν το πιστεύεις ότι συμβαίνει...!!!!
Τη μέρα εκείνη ένα τηλεφώνημα με ξάφνιασε πολύ.....στην άλλη πλευρά της γραμμής ήταν μια κοπέλα από το εργασιακό περιβάλλον του συζύγου....μου λέει..."σε λίγο καιρό βαφτίζω το γιο μου και θέλω να μου φτιάξεις τις μπομπονιέρες και καράβια από θαλασσοξυλα όπως είχες στη βάφτιση του γιου σου για τα τραπέζια"  δες (εδώ) κι (εδώ) ..........για πολύ ώρα προσπαθούσα να την πείσω ότι εγώ δεν είμαι επαγγελματίας και δεν το έχω κάνει κάτι παρόμοιο για κάποιον τρίτο....μου είπε ότι αν ήθελε επαγγελματία θα μπορούσε να βρει πολύ εύκολα αλλά ήθελε κάποιον να της φτιάξει κάτι εντελώς χειροποίητο και βλέποντας κάποια πράγματα που έχω φτιάξει με ντεκουπάζ ενθουσιάστηκε.
Για  να μην πολυλογώ δέχτηκα, με πολλού ενδοιασμούς βέβαια,  αν θα τα καταφέρω.

Έτσι διαλέξαμε μαζί το σχέδιο, τελικά αποφασίστηκε το θέμα να είναι γενικά τα καραβάκια, το δώσαμε και μας το έκοψαν διάλεξε χρώματα  ..........και άρχισα.
Σε σχέδια που της πρότεινα  διάλεξε να φτιάξουμε τα καραβάκια με παλαίωση shabby .....




για να βάλω τις μπομπονιέρες έφτιαξα δύο καφασάκια , που ενίσχυσα τον πάτο τους....





για το στολισμό των τραπεζιών έφτιαξα καράβια με θαλασσόξυλα....




και τέλος ένας καμβάς με το καραβάκι για να στολίσει το μπουφέ στην εκκλησία κι αργότερα το δωμάτιο του.....




.....για να δικαιολογήσω τώρα και τον τίτλο μου, να σας πω ότι τα καράβια μου διέσχισαν το Αιγαίο για να βρεθούν στη Θεσσαλονίκη μια που εκεί θα γινόταν η βάφτιση.
Εκεί μια καταπληκτική κοπέλα είχε αναλάβει το στολισμό, που πραγματικά ανέδειξε ότι είχα φτιάξει, με τον καλύτερο τρόπο!!!


Μερικές φωτογραφίες όπως μου τις έστειλαν......





30 σχόλια:

  1. Πω πω τη όμορφα έγιναν όλα και όμορφα χρώματα ...
    Τη το παραπάνω θα έκανε μια επαγγελματίας ....μπράβο Ρανια
    και σε άλλα........κάλο μηνά ......φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ουάααου!!! Πανέμορφα όλα! Τέλεια τα καραβάκια μπομπονιέρες...αλλά και τα θαλασσόξυλα φανταστικά!! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάρα πολύ όμορφες είναι Ράνια!!! Πολύ καλή δουλειά!!!
    Τα καραβάκια από τι υλικό είναι;
    Την καλημέρα μου και καλό φθινόπωρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφα όλα Ράνια! Με το καλό και περισσότερες παραγγελίες ;)
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σου εύχομαι να το συνεχίσεις κι επαγγελματικά Ράνια μου!!! Πολύ καλόγουστα και προσεγμένα
    Καλή Ζωή νάχει ο νεοφώτιστος.
    Φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ράνια μου υπέροχα όλα, κάτι ανάλογο είχα κάνει και εγώ για γενέθλια με θέμα τα καραβάκια!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι όμορφα παστέλ χρώματα Ράνια μου, πολύ καλη κατασκευή τα καραβάκια σου ....έτοιμα να πλεύσουν στο απέραντο γαλάζιο της θάλασσας....την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφα καί πολύ γουστόζικα Ρένα μου!!Καταπληκτικός ο στολισμός!!
    Γειά στά χέρια σου!!Καλό μήνα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχα όλα με πολύ όμορφα χρώματα μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κα τα πλη κτι κά !!!!!!!!
    Φοβερή δουλειά, μπράβο σου !!!!!
    Να ζήσει και ο μικρούλης !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραία δουλειά ,Ράνια,μπράβο!!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλοφώτιστο να είναι το αγοράκι!
    Ράνια μου, τα κατάφερες μιά χαρά με τα όμορφα καραβάκια σου!!!!!
    Καλή συνέχεια!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλοφώτιστος ο μικρούλης σας!!!
    Τα έκανες όλα τέλεια, γιατί είχες ενδοιασμούς, απορώ!
    Τα θαλασσόξυλα όπου παρουσιαστούν , κλέβουν την παράσταση!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Που να ήσουν κ επαγγελματίας δηλ! Υπέροχα Ράνια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συγχαρητήρια κορίτσι μου . Και τα οι μπομπονιέρες αλλά και ο στολισμός της εκκλησίας εκπληκτικά!!! Νομίζω οτι ο στολισμός των τραπεζιων θα ενθουσίασε ολους τους καλεσμένους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πανέμορφα γίνανε Ράνια! Σίγουρα θα ενθουσιάστηκαν όλοι! Αγαπώ πολύ τα καραβάκια και έκανες απίστευτη δουλειά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. your gallery is just very nice .graphics are very nice . your website it just super. best of luck . do come visit me some time. that goes to everybody who see this. WE.HOBBIESANDCRAFTS.NET. and please sign my guestbook at the bottom of my webpage to let me know you came to see me do send your very good friends ( thank you ) it good to meet new friends. love a beautiful thing.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ονειρεμένα έγιναν , μια χαρά τα κατάφερες τελικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ πολύ όμορφα όλα, Ράνια!!! Συγχαρητήρια!! Να ζήσει ο μικρούλης, που έχει και το όνομα του μεγάλου μου γιου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μπράβοοοοοοο!!!!!! Τέλεια όλα Ράνια μου.... σίγουρα αν τα είχε φτιάξει επαγγελματίας δεν θα ήταν τόσο όμορφα!!!!!! Φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ πολύ όμορφα όλα, Ράνια! και τα χρώματα είναι τόσο αρμονικά! Μπράβο σου! Να ζήσει ο μικρούλης Γιώργος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Απίθανη δουλειά Ράνια μου!!!!!! Χίλια μπράβο!!!!! Πολύ όμορφες οι αποχρώσεις και η ιδέα της παλαίωσης πολύ καλή!!! Μου άρεσαν πάρα πολύ και τα καφάσια με τα διακοσμητικά στοιχεία αλλά και τα θαλασσόξυλα και ο καμβάς!!! Να ζήσει ο μικρούλης! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ όμορφα τα καραβάκια και πολύ καλοδουλεμένα. Γεια στα χέρια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μπράβο, μπράβο, μπράβο! Υπέροχα όλα. Γεια στα χέρια σου Ράνια μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πάρα πολύ όμορφα Ράνια!!!Και σε άλλες δημιουργίες με το καλό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μπράβο Ράνια!!!! Απορώ γιατί απορείς που σε επέλεξε η μανούλα. Όταν έχεις ταλέντο και είσαι καλό παιδί, αποκτάς φανατικούς θαυμαστές και πελάτες!!!
    Η βάπτιση ήταν πανέμορφη και οι δημιουργίες σου καταπληκτικές!!!!
    Εύχομαι αυτή να είναι η αρχή μιας επαγγελματικής καριέρας:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή