Τετάρτη 27 Αυγούστου 2014

Αρραβώνας στην αυλή....

Το προτελευταίο σαββατοκύριακο του Ιούνη είχαμε τους αρραβώνες της αδερφής μου.Στιγμές όμορφες κι ευτυχισμένες.
 Η απόφαση ήταν το γεγονός να γίνει στην αυλή του πατρικού μας σπιτιού,στο χωριό μας που βρίσκεται στη Νότια Κρήτη, σε απόλυτα οικογενειακό κύκλο. Από την πρώτη στιγμή που μας το ανακοίνωσαν στο μυαλό μου άρχισαν να στριφογυρνάν ιδέες για το πως θα στολίσουμε την αυλή μας , απλά και λιτά αναδεικνύοντας τη φυσική ομορφιά αφού το σπίτι έχει πολύ πράσινο....

Πάμε λοιπόν να σας δείξω τι έφτιαξα
     αρχικά κρέμασα αρκετά φαναράκια και στεφάνια από την πέργκολα και τις βουκαμβίλιες....



υπήρχαν κάποια σημεία στην αυλή που δεν μου άρεσαν και πολύ , έτσι τα κάλυψα με λευκή γάζα και επίσης τοποθέτησα φαναράκια σε αρκετά σημεία....




Για το τραπέζι ο στολισμός ήταν εξίσου λιτός, υπήρχαν φαναράκια από βαζάκια σε τριάδες, στολισμένα με κορδέλες από τις οποίες είχαν φτιαχτεί και δεσίματα για τις πετσέτες.




το φως της μέρας αδικούσε τον στολισμό του χώρου, καθώς ερχόταν όμως η νύχτα όλα έλαμπαν...






και τέλος πριν την είσοδο του σπιτιού συναντούσες το παλιό παράθυρο από το σπίτι του παππού και της γιαγιάς που φωτισμένο καθώς ήταν  έδενε με το υπόλοιπο περιβάλλον...



27 σχόλια:

  1. Και μόνο ότι είχατε ένα τόσο ευχάριστο γεγονός στο σπίτι σας είναι αρκετό....βέβαι και οι όμορφες διακοσμητικές σου πινελιές το έκαναν ακόμα ωραιότερο τον χώρο....την καλημέρα μου Ράνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ράνια μου σου στέλνω τις καλλίτερες ευχές μου για τους αρραβώνες της αδελφής σου.
    Η διακόσμηση άψογη, με πολύ γούστο και όπως άρμοζε στο όμορφο περιβάλλοντα χώρο.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να ζήσουν τα παιδιά! Όσο για τη διακόσμηση, άκρως ρομαντική και αρμόζουσα για το γεγονός! Πάντα τέτοιες χαρές :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έφτιαξες μια πολύ όμορφη ατμόσφαιρα, ρομαντική και ανάλογη με το γεγονός!!
    Να ζήσουν ευτυχισμένα τα παιδιά και στα μεγάλα (δηλαδή στο γάμο)!!!
    Πάντα με χαρές το σπιτικό σας !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δηλαδή η αδερφή σου είχε την προσωπική της διακοσμήτρια. Τυχερούλα!!! χεχε! Καταρχάς να χαίρεστε την αδερφή σου και τον άντρας της και με το καλό και ο γάμος! Ο,τι καλύτερο πραγματικά! Οσο για σένα... άξια αδερφή και διακοσμήτρια!!! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχομαι νά σάς ζήσουν Ράνια μου!!!Πανέμορφα όλα καί πολύ ρομαντικά!!Σίγουρα θα ενθουσιάστικαν όλοι από τόν υπέροχο στολισμό!!Μπράβο σου!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ καλά κάνατε και το οργανώσατε στο πατρικό σας... νισάφι πια με τα κέντρα και τους απρόσωπους χώρους...
    Πάντα χαρές εύχομαι και με το καλό και στα στέφανα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να ζήσουνε και τα θερμά μου συγχαρητήρια στη Διακοσμήτρια! Νεραϊδένιο το σκηνικό που έστησες Ράνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πρωτα οι ευχές μου Ράνια μου για το ευχαριστο γεγονός να ζήσουν τα παιδια ευτυχισμενα... και δευτερο... τι ομορφότερο απο το να κανετε τον αρραβώνα στο πατρικό σας υπεροχη σκέψη .. και υπεροχη η διακόσμηση... εξ αλλου τι αλλο θα ηταν φτιαγμενα απο τα χερακια σου ..!!όμορφες στιγμες..!!! και στων παιδιών σου μικρή μου.. φιλακιαααααα να είσαι καλά και να τα πούμε καποια φορα,..και απο κοντα....!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νομίζω πως άμα έχεις τον χώρο το να διοργανώσεις ένα τέτοιο γεγονός σπίτι σου είναι ότι καλύτερο. Είμαι λίγο ντεμοντέ μάλλον γιατί μου αρέσει πολύ! Να ζήσουν τα παιδιά και ότι καλύτερο! Η διακόσμηση ονειρεμένη και πέρα για πέρα ρομαντική ... μπράβο Ράνια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να σας ζήσουν Ράνια μου και νάναι ευτυχισμένοι κι εσύ να στολίσεις τους γάμους τους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να σας ζησουν! Υπέροχη διακόσμηση, μπραβοοοο
    Καλό μας ξημέρωμα
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπράβο! Πολύ όμορφα όλα! Πολλές ευχές για το ζευγάρι και για σας να τους χαίρεστε πάντα αγαπημένους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να σαs ζησουν και παντα να ειναι ευτυχισμενοι. Η διακοσμηση υπεροχη, παραμυθενια. Να εχετε παντα χαρεs.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχα!Να σου ζήσουν!Η διακόσμηση πάνω από τέλεια!Σε ποιο χωριό έγιναν όλα αυτά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ όμορφος ο στολισμός ,Ράνια!!!Να σας ζήσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να σας ζήσουν!!!!πολύ όμορφος ο στολισμός ,ε΄υχομαι πάντα χαρές να έχετε στο όμορφο σπίτι σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ρανια φοβερα οσα φτιαχνεις αν εισαι απο περιοχη θεσσαλονικης απαντησε στο σχολιο μου θελω τις συμβουλες σου Ευη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έυη μου όπως λέω και στην αρχή είμαι στην Κρήτη.Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, επαγγελματιας δεν είμαι για να δείνω συμβουλές , σε ερασιτεχνικό επίπεδο αν μπορώ να βοηθήσω......στη διαθεση σου.Αν χρειαστεις κατι στέιλεμου mail συμπληρώνοντας τη φορμα πάνω δεξιά.

      Διαγραφή
  19. Να τους χαιρεστε!!!! Όσο για τη διακόσμηση, απλή, μινιμαλ κ υπεροχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ράνια μου να σας ζήσουν τα παιδιά και να είναι πάντα ευτυχισμένα. Όσο για το στολισμό, τι να πω, υπέροχος!!! Παραμυθένιο σκηνικό!!! Εύχομαι πάντα χαρές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ευχόμεθα τα καλύτερα στην αδελφή σου και όλους τους φρέσκους εις την αραβώνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Να σας ζήσουν τα παιδιά!!!!!
    Καλά στέφανα!!!!!
    Ήταν υπέροχη η διακόσμηση του σπιτιού!!!!
    Φαντάζομαι τι θα κάνεις για το γάμο!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πανέμορφη και πολύ έξυπνη διακόσμηση,μπράβο!!!!!!!!!!!!
    Να σας ζήσουν και στα στέφανα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Καλό φθινόπωρο!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ όμορφη και τρυφερή διακόσμηση.
    Να ζήσουν τα παιδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σας ευχαριστώ όλους για τις όμορφες ευχές σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τα κρεμαστα στεφανάκια και οι δαντέλες στα βάζα και οι δύο πολύ ομορφες ιδέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή