Δευτέρα 21 Ιουλίου 2014

Σπαγκοδουλειές vol.3......

Πριν λίγο καιρό σε μια ανάρτηση της η Λίτσα μας οδηγούσε σε ένα link για το πως πλέκεις σκοινί γύρω από γυάλινες μπάλες......είπα λοιπόν εδώ είμαστε......!!!!!

Αποφάσισα να το κάνω το ίδιο για γυάλινα βάζα που μπορούν να κρεμαστούν  και να γίνουν ακόμα και κηροπήγια....ο τρόπος είναι πολύ απλός , και θα τον βρείτε στο παραπάνω link.




ο σπάγκος είναι ένα υλικό που μου αρέσει πολύ..... μερικές ιδέες που έχω υλοποιήσει, μπορείτε να δείτε  εδώ και εδώ .

19 σχόλια:

  1. πανεμορφα βγηκαν! και πολυ καλοκαιρινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι πανέμορφα και άκρως καλοκαιρινά..Μα είναι τόσο εύκολο; Γιατί μου φαίνεται πολύ μπέρδεμα. Μπράβο σου Ράνια μου ... μια γλυκειά καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό θα μπει στα to do!!! Πολύ μου αρέσει η ιδέα!!!
    Καλή σου ημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αχ Ρανια.....τελεια........θα δοκιμασω κ γω....αλλα προσπαθω να καταλαβω απο που τα κρεμασες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. .......εδεσα ενα κομματι σπαγκο στον σπαγκο που εχει περαστεί στο λαιμό του βάζου!
      ελπιζω να βοήθησα!

      Διαγραφή
  5. Αυτό είναι όταν φτιάχνεις αντικείμενα με σπάγγο να βρίσκεις την άκρη....Ράνια μου...πολύ όμορφα κρεμασμένα και με καλοκαιρινό στυλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τελικά μπορείς να φτιάξεις πολύ όμορφα πράγματα με σπάγκο! Θα το προσπαθήσω με την πρώτη ευκαιρία!Μπράβο Ράνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφα Ράνια. Γεια στα χέρια σου.
    Την καλημέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφα μπράβο! Αυτό το craft μπορεί πολύ ωραία να συνδυαστεί με την τελευταία ανάρτηση της Αλέκας craftaholic που μας δείχνει πως να βάφεις πολύ εύκολα γυάλινα αντικείμενα και με ρεσώ μέσα θα φαίνεται μαγικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάρα πολύ ωραία έγιναν τα κρεμαστά βαζάκια σου, Ράνια μου!!!!!!!!!
    Καποια στιγμή θα το επιχειρήσω κι εγώ!!!!!
    Φιλάκια πολλά και καλό ξημέρωμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπημένο υλικό ο σπάγγος ειδικά τώρα το καλοκαίρι. Κάτι παρόμοιο θέλω κι εγώ να φτιάξω ..... πολύ όμορφη ιδέα για εσωτερικό και εξωτερικό χώρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τελειααααα !!!!! μπραβο Ράνια μου τι όμορφα που είναι..!! και με ρεσώ για το βραδυ.. έ;;φανταστικά... να παρω σπαγγο λες;.ζήλεψα.....χι.χιχ. φιλακιαααααααααα μικρή μου.. πότε θα τα πουμε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πω..πω... σπαγγοδουλιες που έχασα!! οπως καταλαβες Ρανια μου έκανα την βόλτα μου στις προηγούμενες αναρτήσεις σου.... που έχασα.. χι.χι.αν δεν μπεί ο χειμώνας δεν με βλέπω,, να κανω τίποτα..!!! φιλάκιαααα ξανα..

      Διαγραφή
  12. Καταπληκτικό diy! Πρέπει να το δοκιμάσω οπωσδήποτε! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. θα χαρώ να γίνεις μέλος στο blog μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφη ιδέα Ράνια,θα υλοποιηθεί άμεσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή