Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

......αποκλειστικά για κορίτσια.....και ένα στεφάνι!

.......η Άνοιξη είναι εδώ, το Πάσχα πλησιάζει και η κατασκευές συνεχίζονται!

 Τα στεφάνια μου αρέσουν πολύ, εκτός της πόρτας κρεμάω και μες στο σπίτι, έτσι λοιπόν έφτιαξα το πρώτο πασχαλινό και επειδή μου αρέσει πολύ το αποτέλεσμα είπα να σας το δείξω κι ας μην έχουν τελειώσει τα υπόλοιπα που θα κρεμαστούν μαζί....







 Επίσης έφτιαξα ακόμα μερικές λαμπαδίτσες.....αποκλειστικά για κοριτσάκια.....




..... ένα όμορφο σαββατοκύριακο να έχετε!!


19 σχόλια:

  1. Υπέροχα Ράνια, γεια στα χέρια σου! Και η λαμπάδα με την μπαλαρίνα, τόσο, μα τόσο, χαριτωμένη! Με γεια και τη νέα εμφάνιση στο ιστολόγιο :)
    Καλό Σαββατοκύριακο :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίο το στεφάνι, πολύ ωραίο χρώμα! Καλά οι δεύτερη λαμπάδα την ερωτεύτηκα! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όλα πιά θυμίζουν άνοιξη εδώ μέσα...οι λαμπάδες υπέροχες και το στεφάνι επίσης!!! Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχα Ράνια μου τα λάτρεψα!!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι να πρωτοθαυμάσω...το στεφάνι σου ή τις υπέροχες λαμπάδες!
    Τέλεια όλα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το στεφανάκι σου με τα πανέμορφα χρώματα πραγματικά υπέροχο.Περιμένουμε και τα άλλα...Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κι εμένα μου αρέσουν τα στεφάνια Ράνια μου!!
    Έγινε πολύ όμορφο το δικό σου, αλλά και οι λαμπάδες σου είναι υπέροχες!!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλειο το στεφανάκι σου, με υπέροχα χρώματα!!!Οι λαμπάδες με την μπαλαρίνα και με τις πεταλούδες υπέροχες!!!Καλό ΠΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 'Εχω κι εγώ ένα παρόμοιο στεφανάκι, μου αρέσει πολύ!! Ωραία χρώματα!
    Οι λαμπάδες σου είναι τέλειες!!!!
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφα 'όλα.
    Μπραβο σου και καλό μας Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφες οι λαμπαδίτσες σου , αλλά και το στεφανάκι υπέροχο!!!!!!
    Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ρανια οι λαμπαδες σου μου αρεσαν πολυ αλλα το στεφανι ειναι πραγματικα εντυπωσιακο τοσο ομορφα χρωματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφα όλα!!! Και τα χρώματά τους πολύ γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ ωραιο στεφάνι
    και η πρωτη λαμπάδα τελεια!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μου αρέσει πολύ το αυγουλοστέφανο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Νομίζω έχεις καταλάβει την αδυναμία μου στα στεφάνια! Υπέροχο το πασχαλινό!!! Ποιά λαμπάδα είναι η δικιά σου? :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ όμορφα και το στεφάνι και οι λαμπάδες....
    καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το στεφάνι με τα αυγά είναι απλώς υπέροχο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή