Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014

Φτιάχνω από παλέτες......!!!



Πολύ συχνά έχω θαυμάσει τις κατασκευές σας από παλέτες, επίσης στο pinterest μπορεί να βρει κάποιος πάρα πολλές ιδέες.
¨Εχω χρησιμοποιήσει και γω αλλά πάντα σε εξωτερικό χώρο, μπορείτε να ρίξετε μια ματιά εδώ και εδώ και εδώ. Αυτή τη φορά φτιάξαμε δύο μικρά "επιπλάκια" για την αποθήκη που τελικά θα μετατραπεί σε playroom

Δυο παλέτες κόπηκαν και έφτιαξαν αυτό τον καναπέ,που περάστηκε με βερνίκι ξύλου, μπήκαν και τα απαραίτητα μαξιλάρια και έγινε σούπερ αναπαυτικός...


σετάκι με τον καναπέ φτιάξαμε και ένα τραπέζι που πάνω θα τοποθετηθεί η παιχιδομηχανή των παιδιών, και μάλλον αυτό δεν θα το περάσω βερνίκι γιατί θεωρώ ότι ο καναπές βγήκε λίγο σκούρος, οπότε το προτιμώ έτσι...


Καλή σας μέρα και μια όμορφη αποκριά να έχουμε..!!!!


22 σχόλια:

  1. Έγιναν σούπερ!!!! Φτιάχνω κι εγώ καναπέδες για την βεράντα μου... την καλημέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μπραβο Ρανια.....με γεια με γεια........αντε καλες ξαπλες........αγκαλια μ εναν καφε,το λαπτοπ ή εναν αγαπημενο......ή ολα αυτα μαζι.........φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίες οι κατασκευές. Αυτήν με τον καναπέ την σκέφτομαι κι εγώ για το μπαλκόνι.
    Καλές Αποκριές Ράνια. Την καλησπέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με παλέτα τελικά κάνεις ότι θες! Εγώ έχω κάνει κάτι τραπεζάκια κήπου, όχι κάτι ιδιαίτερο, αλλά παρόλα αυτά που όμορφα και λειτουργικά! Για κήπο ειδικά οι προτάσεις σου είναι τέλειες! Καλό τριήμερο^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο καναπές έγινε σούπερ! Μπράβο βρε κορίτσι! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ καλά και πρακτικά!! Αν θες ανέβασε τα και στο board Made in Greece!! στο pintrest (http://www.pinterest.com/kkonst0/made-in-greece/)! Κάνε follow να σου στείλω invite!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μας αρέσουν πολύ οι κατασκευές από παλέτες και οι δικές σας έγιναν πολύ όμορφες!!!!!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 'Οταν πιάνουν τα χέρια σου, τί ωραία πράγματα μπορείς να φτιάξεις με τις ταπεινές παλέττες!!!!!!!!!!! Φτιάξε και 2-3 ραφάκια και θα είναι τέλειο το playroom!
    Φιλιά και καλά Κούλουμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και μένα μου αρέσουν οι παλέτες , λιτές και όμορφες.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχ,αυτές οι παλέτες!!!Και τι δε μπορείς να φτιάξεις.Τις λατρεύω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ πρωτότυπο πραγματικά!!Να πως με λίγα πράγματα,που βρίσκουμε πανεύκολα,μπορούμε να φτιάξουμε απίθανες κατασκευές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Επιτέλους κ κάποιος που όντως έκανε έπιπλα απο παλέτες. Μου αρέσουν παρα πολυ κ πιστεύω οτι διάλεξες ωραία χρωματα στα μαξιλάρια. Να τον χαρείτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  13. Κάλο μήνα να έχεις με πολλές και όμορφες δημιουργίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ρανια μου τι ομορφος εγινε ο καναπες , μπραβο και εγω εχω δει τετοιες ιδεες και τωρα που το εφτιαξες κι εσυ και του εβαλες κια ωραια μαξιλαρια φαινεται τελεια ιδεα, καλο τρημερο και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Έχω καθήσει σε τέτοιον καναπέ σε καφετέρια έξω και ήταν φουσκωτά και μαλάκα τα μαξιλάρια και ήταν φοβερός! Έυχομαι να τον χαρείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εστω και καθυστερημενη .. Ρανια μου όπως τις περισότερες φορές μα πως παιρνα έτσι ο καιρός βρε κορίτσι μου.. !!! περασα να θαυμασω τον καναπέ σου και το τραπεζάκι σου.. απο παλέτες .. τελικα μπορείς να κανεις πολύ ωραία πράγματα.. μπραβο..με γειά σας... να χαλαρώνετει και να περνατε ωραιες ξεκουραστες ώρες επανω του..φιλάκιααααα Ρανια μου να έχεις ενα ομορφο Ανοιξιάτικο μηνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ όμορφες κατασκευές και οι δύο! Τυχερά τα πιτσιρίκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σιγά μην και δεν είχες φτιάξει εσύ από παλέτες κάτι!!! Είδα τα προηγούμενα, είδα και τον καναπέ και το τραπέζι, ετοιμάζεσαι βλέπω, ανοιξιάτικες αλλαγές!
    Να΄σαι καλά Ράνια μου και πάντα δημιουργική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τελικά μπορείς να κάνεις πολύ όμορφα πράγματα όταν διαθέτεις παλέτες και γούστο. Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καταπληκτικός καναπές! http://mygenerouslife.blogspot.it/

    ΑπάντησηΔιαγραφή