Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

Γούρι, γούρι........!

...το έκανα και πέρυσι , θα το κάνω και φέτος..!!!
έφτιαξα γούρια για όλους....μπορείς με λίγα χρήματα και φαντασία να φτιάξεις ένα μικρό δώρο για μια επίσκεψη που θα κάνεις εκεί κοντά στα Χριστούγεννα.

τα δικά μου αγαπημένα σχέδια , που έφτιαξα, θα σας δείξω σήμερα!!




είχα αυτά τα μίνι στεφανάκια, προμηθεύτηκα όλα αυτά που κρεμάμε ( από μαγαζί με χάντρες) έβαλα και κορδελίτσες που πάντα έχω στο σπίτι...και έτοιμα!!

τα γουρακια μου λοιπόν τα χαρίζω για άλλη μια συμμετοχή στο star and icicles.....

21 σχόλια:

  1. καλως σε βρηκα!!!ολα οσα ειδα στο μπλοκ σου πανεμορφα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα τα γούρια σου. Τα χειροποίητα δώρα είναι πάντα ξεχωριστά. Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ειναι πανεμορφα!!ειδικα τα 2 πρωτα με το στεφανακι ειναι σουπερ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κι εγώ ξεχωρίζω τα στεφανάκια! πολύ καλοφτιαγμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάντα είναι μια όμορφη σκέψη τα γούρια για δωράκι και τα δικά σου είναι πολύ όμορφα και καλοφτιαγμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα γούρια είναι πραγματικά όμορφο δώρο ! Και τα δικά σου είναι ωραία!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφα τα έφτιαξες. Σίγουρα θα χαρίσουν χαρά σε όποιον τα πάρει.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχα τα γούρια! Μπράβο πολύ ωραία ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή αρχή έκανες. Όμορφα τα γουράκια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλεια!!!
    ΄Οτι πρέπει για μια γιορτινή επίσκεψη...
    Καλή συνέχεια...
    Φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφα!!!Μπράβο κορίτσι!!!Καλή τύχη να φέρουν στους παραλήπτες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφα δωράκια !!!!!!!!!!!!!Φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφα τα γούρια σου, Ράνια!! Και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχα τα γουράκια σου!!!! καλοτυχα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πότε είπαμε ότι μου έρχεσαι επίσκεψη? χαχαχαχαχα
    (Ρωτάω απλώς για να ξέρω πότε θα πάρω δωράκι ένα πανέμορφο γουράκι !)
    Φιλιά και καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ όμορφα τα γούρια σου Ράνια!!!...με το καλό να έρθουν οι γιορτές!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι ομορφα που ειναι! Μ´αρεσουν κ οι συνδυασμοι των χρωματων που εκανες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Για υγεία αγάπη και καλή τύχη!!! Έχω μια αδυναμία στα χειροποίητα!!! Και του χρόνου Ράνια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πως την εχασα αυτήν την αναρτηση με τα γουρακια μου λές;;; καλα τωρα τελευαια πολύ αργή εχω γίνει.... τελεια τα εφτιαξες Ρανια μου και με τίοτα υλικα.. μπραβο...σου γλυκια μου.. παω τωρα να δώ .. και την επομενη .. χι.χιχ. φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή