Τρίτη 28 Αυγούστου 2012

Eco....συνείδηση !!

....τρελή με την οικολογία δεν είμαι...αλλά υπάρχουν κάποια πράγματα που όλοι μπορούμε να κάνουμε να ελαφρύνουμε το περιβάλλον...και σε κάποιες περιπτώσεις ...και την τσέπη μας...

Έτσι σήμερα θα σας πω κάποια πράγματα που, εγώ τουλάχιστον,προσπαθώ να εφαρμόζω στην καθημερινή μου ζωή....

-ανακυκλώνω...τα σκουπίδια.....!!!!!!!!!!!!!
 χρησιμοποιήστε τους μπλε κάδους..


-αλλάξαμε όλες τις λάμπες  με λαμπτήρες φθορισμού μικρού μεγέθους.

- σβήνω τα φώτα όταν φεύγω από το δωμάτιο
  και δεν ανοίγω τα φώτα σε χώρους που μπορώ να ανοίξω τις κουρτίνες  και  απολαυάνω το φυσικό φως κατά τη διάρκεια της ημέρας

- απενεργοποιώ εντελώς τον υπολογιστή  τη νύχτα και όλες τις ηλεκτρονικές συσκευές
 ....και δεν αφήνω στην πρίζα τους φορτιστές μου

 -Επαναχρησιμοποιώ το χαρτί. Εκτυπώνω και στις δύο πλευρές, ή δίνω  στα παιδιά  να ζωγραφίζουν στην πίσω πλευρά του χαρτιού που έχω χρησιμοποιήσει

....και τώρα δυο ακόμα πράγματα που ακόμα δεν έχω κάνει...αλλά θα τα κάνω σίγουρα  ...

 -θα φυτέψω έναν μικρό κήπο με βότανα – λαχανικά. Είναι καλό να μην ξεχνάμε από που προέρχεται το φαγητό μας!
  
-θα συλλέγω βρόχινο νερό και θα το χρησιμοποιώ το για να ποτίσω τα φυτά εσωτερικού χώρου και τον κήπο μου.....

...αυτά λοιπόν ...και ελπίζω και σεις να κάνετε κάποια από αυτά και ίσως ακόμα περισσότερα...!

4 σχόλια:

  1. Γειά σου Ράνια πολύ ενδιαφέρον το μπλογκ σου και οι δημιουργίες σου με ανακυκλωμένα υλικά πάρα πολύ όμορφες!!Θα σε παρακολουθώ και θα τα λέμε!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κι εγώ όλα τα παραπάνω τα κάνω!!! έχουμε άλλο κάδο σπίτι για τα απορρίματα και άλλο για την ανακύκλωση!! θα προσθέσω τον κομποστοποιητή που θα φτιάξουμε φέτος για να κάνουμε αγνό λίπασμα για τα φυτά του κήπου μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΡΑΝΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΠΡΙΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ!!!!!!
    ΑΠΟ ΜΑΣ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ Η ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ , ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΡΑΝΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΟΥ!!!!!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή